Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

eSIM

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Płacę Później

AIS

Przelew weryfikacyjny

Fotoweryfikacja

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Doładowania online

Doładowania online

i Poszukujesz informacji na temat przeprowadzonej transakcji? Sprawdź status transakcji
Udostępnij:
Udostępnij tę stronę na Facebook
Udostępnij tę stronę na LinkedIn

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Co znajdziesz na tej stronie:

U których dostawców energii można doładować licznik przez Autopay?

Po jakim czasie otrzymam kod do licznika?

Jak otrzymać fakturę za prowizję pobraną przy doładowaniu licznika?

Jak zrezygnować z otrzymywania faktur za doładowania licznika?

Liczniki przedpłatowe umożliwiają stałą kontrolę zużycia energii, co pomaga w oszczędzaniu. Doładowanie odbywa się na podobnej zasadzie jak zasilenie telefonu na kartę. Możesz kupić doładowanie w dowolnym momencie i korzystać z energii zgodnie z własnym planem.

U których dostawców energii można doładować licznik przez Autopay?

Za pośrednictwem mechanizmu płatności Autopay możesz doładować licznik u następujących dostawców energii:

  • E.ON
  • Energa
  • PGE
  • Tauron

Autopay S.A. pobiera prowizję za realizację płatności online. Wysokość prowizji jest zmienna i zależy od dostawcy energii. Szczegółowe informacje znajdziesz podczas płatności oraz w regulaminie, który akceptujesz podczas realizacji doładowania.

💡 Ważne: Jeśli serwis dostawcy energii jest chwilowo niedostępny, doładowanie licznika również nie będzie możliwe. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z operatorem energii.

Po jakim czasie otrzymam kod do licznika?

Kody doładowań są zazwyczaj dostarczane w ciągu kilku minut. W przypadku opóźnienia, które trwa kilka godzin:

  1. Sprawdzić status płatności - jeśli otrzymałeś od nas wiadomość e-mail z informacją o płatności, znajdziesz w niej identyfikator (kod składający się z 10 znaków – liter i cyfr), wprowadź ten kod na tej stronie.
  2. W przypadku wyboru opcji 'Mam konto w innym banku' wykonywany jest przelew międzybankowy, który jest księgowany zgodnie z przyjętym przez bank harmonogramem. Np. przelew zlecony w weekend może zostać zaksięgowany dopiero w poniedziałek.
  3. Sprawdź folder SPAM lub inne zakładki w swojej skrzynce mailowej.
  4. Jeśli kodu nadal nie ma, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na dole strony.

Jak otrzymać fakturę za prowizję pobraną przy doładowaniu licznika?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za samo doładowanie licznika, skontaktuj się bezpośrednio z dostawcą energii (E.ON, Enea, Energa, PGE, Tauron). Autopay S.A. wystawia fakturę wyłącznie za prowizję pobraną przy realizacji płatności. Aby otrzymać taką fakturę:

  1. Wypełnij formularz podając w nim wszystkie niezbędne dane, w tym numer telefonu, datę ostatniego doładowania, prefix (jeśli ma być wystawiona faktura na firmę zagraniczną) oraz typ kontrahenta (osoba fizyczna lub firma).
  2. Dokument trafi na Twój adres e-mail w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych.

Faktury można otrzymać za prowizję pobraną maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem. Jeśli potrzebujesz faktury za wcześniejsze miesiące, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Aby zaktualizować dane, skorzystaj z formularza dostępnego na stronie faktury.autopay.pl/energa w zakładce Faktura elektroniczna – aktualizacja danych firmy. Po podaniu numeru NIP oraz adresu e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem do edycji danych.

💡 Ważne:

  • Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem, upewnij się, że wpisujesz poprawne dane. Częstym błędem jest podanie adresu e-mail, który nie jest powiązany z podanym NIP-em.
  • Jeśli nie masz pewności, który adres e-mail jest przypisany do Twojego NIP-u lub chcesz go zaktualizować, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Korekta błędnych danych na fakturze:

W przypadku konieczności zmiany błędnych danych wystaw notę korygującą, podpisz ją, opieczętuj, zeskanuj i prześlij:

  • na adres Autopay S.A. Dom Zdrojowy – 3 piętro, ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot
  • lub za pomocą formularza kontaktowego na dole strony.

💡 Uwaga: Jeśli na fakturze jest błędny nabywca, konieczna jest korekta. Skontaktuj się z nami, podając poprawne dane do faktury oraz numer błędnej faktury. Poprawiona faktura zostanie wysłana na adres e-mail Twojej firmy zapisany w naszym systemie.

Jak zrezygnować z otrzymywania faktur za doładowania licznika?

Aby zrezygnować z automatycznego otrzymywania faktur, wykonaj poniższe kroki:

  1. Pobierz formularz rezygnacji – dokument znajdziesz tutaj.
  2. Wypełnij formularz, uzupełniając wszystkie wymagane dane.
  3. Podpisz dokument – dla wersji elektronicznej może być wymagany podpis kwalifikowany, natomiast w przypadku wersji papierowej wystarczy podpis odręczny.
  4. Prześlij uzupełniony formularz za pomocą formularza kontaktowego na dole strony.

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia potwierdzimy przyjęcie rezygnacji oraz usunięcie Cię z systemu fakturowania.



Problem nadal nierozwiązany?

Skorzystaj z naszej pomocy online — nasz chatbot jest dostępny 24/7 i szybko pomoże Ci rozwiązać problem.

Uruchom chatbota

Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.



Formularz kontaktowy

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...
Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
link do strony na Facebook link do strony na LinkedIn link do strony na X
© Autopay 1999 - 2025

Polityka Prywatności Autopay S.A.

Loga Visa, Mastercard, Pcj dss, Autopay