Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

eSIM

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Płacę Później

AIS

Przelew weryfikacyjny

Fotoweryfikacja

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Płatności online

Płatności online

i Poszukujesz informacji na temat przeprowadzonej transakcji? Sprawdź status transakcji
Udostępnij:
Udostępnij tę stronę na Facebook
Udostępnij tę stronę na LinkedIn

Płatności za rachunki (automatyczne)

Co znajdziesz na tej stronie:

Zarządzanie płatnościami automatycznymi

Zarządzanie kontem

Problem z płatnością

Płatności automatyczne to wygodna usługa Autopay, która pozwala automatycznie opłacać rachunki za prąd, internet, telewizję i inne usługi. Po włączeniu usługi w eBOK (elektronicznym biurze obsługi klienta) Twojego dostawcy, pieniądze na rachunki pobierane są same z Twojej karty.

Obecnie usługa jest dostępna dla następujących dostawców:

  • E.ON Polska
  • PGE
  • Play (UPC)
  • Vectra

Zarządzanie płatnościami automatycznymi

Jak je włączyć?

Zaloguj się do eBOK swojego dostawcy, wybierz opcję “Zapłać online”. Uruchomi to bramkę płatności, która pozwoli opłacić fakturę i aktywować płatność automatyczną, dzięki której kolejne faktury będą opłacane samodzielnie. Następnie zaloguj się do Płatności Autopay (bills.autopay.eu), wybierz zapisaną kartę lub zarejestruj konto i dodaj nową kartę. Po opłaceniu rachunku otrzymasz potwierdzenie aktywacji płatności automatycznej oraz instrukcje zarządzania nimi, przesłane na maila.

Jak to działa?

  • Dostaniesz e-maila, kiedy wystawiona zostanie faktura.
  • W dniu płatności pieniądze zostaną automatycznie pobrane i przekazane dostawcy. Płatność może zostać zrealizowana 2 dni robocze po wystawieniu faktury lub na 1-2 dni przed terminem zapłaty.

Powiadomienia: Otrzymasz wiadomość e-mail po każdej zrealizowanej płatności.

Jak je wyłączyć: Zaloguj się do bills.autopay.eu, przejdź do zakładki "Opłaty automatyczne" i wybierz opcję "Wstrzymaj automatyczne opłacanie rachunków". Zmianę zatwierdź kodem SMS.

Zarządzanie kontem

Aktualizacja numeru telefonu

  1. Zaloguj się do serwisu bills.autopay.eu.
  2. Przejdź do zakładki "Ustawienia i dane konta".
  3. Wprowadź nowy numer telefonu i zatwierdź zmianę kodem SMS.

Jeżeli nie masz dostępu do starego numeru, napisz na pomoc@autopay.pl, podając stary i nowy numer.

Aktualizacja karty płatniczej

  1. Zaloguj się do serwisu bills.autopay.eu i wybierz zakładkę "Formy płatności".
  2. Kliknij "Dodaj nową formę płatności" i wprowadź dane karty.
  3. Potwierdź operację kodem SMS.

Podczas weryfikacji tymczasowo pobierzemy 1 PLN z Twojego konta, które zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych.

Ważne: Możesz dodać dowolną liczbę kart. Jednak każda płatność automatyczna będzie realizowana tylko z jednej wybranej karty.

Ustawianie limitu płatności

  1. Zaloguj się do serwisu bills.autopay.eu.
  2. Przejdź do zakładki "Opłaty automatyczne".
  3. Wybierz dostawcę i ustaw maksymalną kwotę płatności.

Jeśli rachunek przekroczy limit, otrzymasz powiadomienie i będziesz musiał opłacić go ręcznie. Domyślny limit wynosi 4265,00 PLN – jeśli Twoje faktury przekraczają tę kwotę, skontaktuj się z nami, aby go podwyższyć.

Usunięcie konta

Konto można usunąć po zalogowaniu się na stronie bills.autopay.eu – wystarczy przejść do zakładki „Ustawienia i dane konta”. Możesz też napisać do nas na adres pomoc@autopay.pl. W wiadomości podaj, że chcesz usunąć konto – ważne, by e-mail został wysłany z adresu, którego używasz do logowania w serwisie.

Jeśli nie pamiętasz danych do logowania, skontaktuj się z nami – pomożemy.

Problem z płatnością

Jak mogę sprawdzić status moich płatności?

  1. Zaloguj się do bills.autopay.eu i przejdź do zakładki "Lista transakcji".
  2. Sprawdź:
  • Zrealizowane płatności.
  • Zaplanowane płatności.
  • Płatności nieudane.
Aby sprawdzić status płatności, poszukaj w otrzymanym od nas e-mailu informacji o płatności. Znajdziesz tam identyfikator, czyli 10-znakowy kod złożony z liter i cyfr. Wprowadź ten kod na tej stronie.

Co zrobić, jeśli płatność ma status "nieopłacona", ale środki zostały pobrane?

Skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy, przesyłając formularz zgłoszeniowy wraz z potwierdzeniem transakcji. Dzięki temu szybciej wyjaśnimy sytuację.

Nie widzę swoich faktur – co zrobić?

Jeśli nie widzisz faktur na swoim koncie, skontaktuj się z nami. W wiadomości podaj jak najwięcej szczegółów – to pomoże nam szybciej sprawdzić sprawę. Przygotuj:

  • numer faktury
  • datę wystawienia
  • termin płatności
  • numer klienta
  • dokładną kwotę z faktury

Dzięki tym informacjom szybciej odnajdziemy dokument i udzielimy odpowiedzi.

Dlaczego moja płatność nie została zrealizowana?

Najczęstszą przyczyną jest brak wystarczających środków na koncie. Inne powody, które mogą wystąpić to:

  • Nieaktualne dane karty (numer, CVV, data ważności)
  • Przekroczenie ustawionego limitu na koncie lub transakcyjnego na karcie
  • Odrzucenie transakcji przez bank z powodu wewnętrznych ograniczeń

W przypadku problemów:

  1. Zaloguj się do eBOK-a dostawcy.
  2. Opłać rachunek ręcznie.

Ważne: Jeśli płatność nie zostanie wykonana automatycznie, nie da się jej ponowić w automatycznie. W tej sytuacji opłać rachunek ręcznie.



Problem nadal nierozwiązany?

Skorzystaj z naszej pomocy online — nasz chatbot jest dostępny 24/7 i szybko pomoże Ci rozwiązać problem.

Uruchom chatbota

Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.



Formularz kontaktowy

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...
Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
link do strony na Facebook link do strony na LinkedIn link do strony na X
© Autopay 1999 - 2025

Polityka Prywatności Autopay S.A.

Loga Visa, Mastercard, Pcj dss, Autopay