Płatność
Zacznij od upewnienia się, czy środki zostały rzeczywiście pobrane z Twojego konta. Jeżeli tak, sprawdź, czy wiadomość z potwierdzeniem płatności nie trafiła przypadkiem do folderu SPAM lub do innej zakładki. Jeżeli otrzymałeś od nas wiadomość o zarejestrowaniu transakcji - oznacza to, że opłata została poprawnie przekazana do sprzedawcy.
Potwierdzenie mailowe jest dowodem na poprawne dokonanie zapłaty za zamówienie. Jeżeli odbiorca w dalszym ciągu twierdzi, iż nie otrzymał zapłaty, może skontaktować się bezpośrednio z nami i wyjaśnić sytuację.
Jeżeli nie masz na skrzynce mailowej potwierdzenia dokonanej transakcji, a w trakcie dokonywania płatności nie zmieniałeś żadnych danych, to bardzo prawdopodobne, że wpłata została poprawnie przekazana do sprzedawcy. W przypadku wątpliwości skontaktuj się ze sprzedawcą., który potwierdzi czy otrzymał wpłatę.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa