Doładowania online
Proces jest bardzo prosty i przypomina doładowanie telefonu komórkowego na kartę. Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, wybierz opcję doładowania gier i multimediów, produkt oraz wartość doładowania. Po finalizacji transakcji, kod zostanie wysłany drogą mailową na wskazany przez Ciebie adres.
Aktualnie usługa jest dostępna w bankowości internetowej ING Bank Śląski – Moje ING, Millennium oraz na stronie Santander Bank – Tutajdoladuj.pl.
Dla jakich serwisów Autopay S.A. realizuje kody doładowujące?
Autopay realizuje kody doładowujące dla następujących serwisów:
Co zrobić, gdy nie otrzymałem kodu doładowującego?
Jeżeli nie otrzymałeś kodu doładowującego na swoją skrzynkę mailową (UWAGA: w przypadku banki Santander oraz Millennium kod nie jest wysyłany mailowo), oto co możesz zrobić:
Porada: Aby sprawdzić przypisany do konta adres e-mail, zaloguj się do swojej bankowości internetowej i przejdź do miejsca gdzie są podane Twoje dane osobiste. Znajdziesz tam e-mail, na który wysyłane są wszelkie wiadomości.
Co zrobić, gdy otrzymany kod doładowujący nie działa?
Jako pośrednik płatności nie mamy wpływu na poprawność przesyłanych kodów. Jeżeli kod nie działa, skontaktuj się z działem obsługi danego dostawcy, który udzieli Ci potrzebnej pomocy.
Przejdź do:
Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa