Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

eSIM

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Płacę Później

AIS

Przelew weryfikacyjny

Fotoweryfikacja

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Doładowania online

Doładowania online

i Chcesz sprawdzić status swojej transakcji? Kliknij tutaj
Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin

Doładowania kodów do gier i multimediów

Co znajdziesz na tej stronie:

Dla jakich serwisów Autopay S.A. realizuje kody doładowujące?

Co zrobić, gdy nie otrzymałem kodu doładowującego?

Co zrobić, gdy otrzymany kod doładowujący nie działa?

Doładowania kodów do gier i multimediów to usługa, dzięki której możesz z poziomu bankowości internetowej lub mobilnej w szybki i wygodny sposób doładować swoje konto na PlayStation, Spotify czy Netflixie. Usługa pozwala również pobrać kody dostępów do gier online oraz odnowić abonament w wybranych serwisach muzycznych i VOD.

Proces jest bardzo prosty i przypomina doładowanie telefonu komórkowego na kartę. Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, wybierz opcję doładowania gier i multimediów, produkt oraz wartość doładowania. Po finalizacji transakcji, kod zostanie wysłany drogą mailową na wskazany przez Ciebie adres.


Aktualnie usługa jest dostępna w bankowości internetowej ING Bank Śląski – Moje ING, Millennium oraz na stronie Santander Bank – Tutajdoladuj.pl.

Dla jakich serwisów Autopay S.A. realizuje kody doładowujące?

Autopay realizuje kody doładowujące dla następujących serwisów:

  • Allegro
  • Amazon
  • BigPoint
  • Canal+
  • CDA Premium
  • Google Play
  • McAfee
  • Minecraft
  • MS Office
  • Netflix
  • Nintendo
  • PlayStation Plus
  • PSN
  • Roblox
  • Spotify
  • Steam
  • The Settlers Online
  • XBOX Live

Co zrobić, gdy nie otrzymałem kodu doładowującego?

Jeżeli nie otrzymałeś kodu doładowującego na swoją skrzynkę mailową (UWAGA: w przypadku banki Santander oraz Millennium kod nie jest wysyłany mailowo), oto co możesz zrobić:

  1. Sprawdź swoje konto bankowe:
  • Jeśli środki zostały pobrane, upewnij się, że podałeś prawidłowy adres e-mail.
  • Jeśli środki nie zostały pobrane, spróbuj ponownie wykonać transakcję.
  • Zweryfikuj adres e-mail:
    • Upewnij się, że adres e-mail podany podczas transakcji jest poprawny.
    • Sprawdź foldery SPAM, oferty lub powiadomienia w swojej skrzynce odbiorczej.
  • Skontaktuj się z nami: Jeśli problem nadal występuje, prześlij swoje zgłoszenie wraz z potwierdzeniem przelewu za pomocą formularza kontaktowego.
  • Porada: Aby sprawdzić przypisany do konta adres e-mail, zaloguj się do swojej bankowości internetowej i przejdź do miejsca gdzie są podane Twoje dane osobiste. Znajdziesz tam e-mail, na który wysyłane są wszelkie wiadomości.

    Co zrobić, gdy otrzymany kod doładowujący nie działa?

    Jako pośrednik płatności nie mamy wpływu na poprawność przesyłanych kodów. Jeżeli kod nie działa, skontaktuj się z działem obsługi danego dostawcy, który udzieli Ci potrzebnej pomocy.

    Przejdź do:

    • Centrum pomocy Netflix
    • Centrum pomocy Spotify
    • Dział pomocy PlayStation
    • Pomoc XBOX
    • Kontakt Nintendo
    • Pomoc MS Office
    • Pomoc BigPoint
    • Pomoc McAfee
    • Google Play
    • Pomoc CDA Premium
    • Pomoc Canal+
    • Pomoc Steam
    • Pomoc Allegro
    • Pomoc Amazon
    • Pomoc Roblox

    Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.



    Formularz kontaktowy

      Podziel się opinią

    Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

    Dziękujemy!

    W trakcie...
    Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
    Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
    © Autopay 1999 - 2025

    Polityka Prywatności Autopay S.A.