Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

Payka

Spingo

AIS

Przelew weryfikacyjny

  1. Strona główna
  2. Płatności odroczone

Płatności odroczone

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin

PayPo

Co znajdziesz na tej stronie:

Dla kogo jest PayPo?

Jak działa PayPo?

Co się stanie, gdy towar zostanie zwrócony?

Co się dzieje, gdy płatność nie zostanie dokonana w ciągu 30 dni?

PayPo to sposób płatności, który pozwala Ci zrobić zakupy przez internet i zapłacić za nie dopiero po 30 dniach. Dzięki temu możesz zamówić to, czego potrzebujesz teraz, a zapłacić później – bez żadnych dodatkowych kosztów, jeśli zrobisz to na czas.

Dla kogo jest PayPo?

PayPo możesz użyć, jeśli robisz zakupy online i nie chcesz (albo nie możesz) zapłacić od razu. To wygodne rozwiązanie, jeśli:

  • chcesz najpierw zobaczyć produkt
  • masz chwilowo mniej środków na koncie
  • nie chcesz przegapić promocji

Jak działa PayPo?

  1. Robisz zakupy w sklepie internetowym i przechodzisz do płatności.
  2. Wybierasz PayPo jako metodę płatności.
  3. Wypełniasz krótki formularz (np. imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu).
  4. Potwierdzasz transakcję kodem SMS.
  5. PayPo płaci za Twoje zakupy, a Ty masz 30 dni na spłatę.

W Autopay możesz zapłacić przez PayPo za zakupy od 10 zł do 5 000 zł.

Zdarza się, że PayPo nie zgodzi się na opłacenie Twojego zamówienia. W takiej sytuacji zobaczysz odpowiedni komunikat i będziesz mógł wrócić do sklepu, żeby wybrać inną metodę płatności.

PayPo nie sprawdza Twojej historii kredytowej w BIK ani jej tam nie zapisuje.

Co się stanie, gdy towar zostanie zwrócony?

Jeśli zwrócisz zamówienie, PayPo zostanie o tym poinformowane przez sklep i Twoje zobowiązanie będzie odpowiednio zmniejszone albo całkiem anulowane – zależnie od tego, ile zwrócisz.

Co się dzieje, gdy płatność nie zostanie dokonana w ciągu 30 dni?

Jeśli wiesz, że nie zdążysz zapłacić w ciągu 30 dni – możesz łatwo rozłożyć płatność na raty i spłacać ją w dłuższym czasie. Wszystko załatwisz przez konto PayPo lub w aplikacji.

Jeśli chcesz sprawdzić szczegóły lub harmonogram spłat – zaloguj się na swoje konto (dostępne po podpisaniu pierwszej umowy z PayPo) na stronie paypo.pl lub w aplikacji PayPo.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...
Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
© Autopay 1999 - 2025

Polityka Prywatności Autopay S.A.