Płatności online
Obsługiwani dostawcy:
W ramach tych serwisów możliwe jest wygodne regulowanie rachunków za różnorodne usługi, takie jak energia elektryczna, gaz, internet, telefon czy telewizja.
Ile zapłacę za zlecenie płatności?
Koszt prowizji za zlecenie płatności online zależy od dostawcy usług i może ulegać zmianom. Aby uzyskać najbardziej aktualne informacje:
Uwaga: Niektóre promocje mogą obejmować obniżenie kosztów prowizji do 0 PLN dla wybranych metod płatności.
Jak sprawdzić, czy moja płatność została zrealizowana?
Aby upewnić się, że Twoja płatność doszła do skutku:
💡 Ważne:
Co zrobić, jeśli nie mogę dokończyć transakcji?
Samo "rozpoczęcie transakcji" nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Autoryzacja transakcji oznacza wyrażenie zgody na jej wykonanie (np. zaakceptowanie przelewu poprzez poprawne zalogowanie się do banku i potwierdzenie operacji kodem sms).
Jeśli proces płatności został przerwany, np. z powodu braku autoryzacji:
Dlaczego otrzymuję komunikat „brak autoryzacji”?
Taki komunikat może być wynikiem jednej z poniższych przyczyn:
Niewystarczające środki na koncie bankowym lub karcie płatniczej
Niepoprawne dane karty (numer, CVV, data ważności)
Przekroczony limit transakcji na karcie
Bank odrzucił transakcję z powodu wewnętrznych ograniczeń
Problemy z autoryzacją kodu BLIK (np. wygasły kod)
Rozwiązanie:
Spróbuj ponownie zlecić płatność, upewniając się, że wszystkie dane są poprawne.
Jeśli problem się powtarza, skontaktuj się z bankiem, aby sprawdzić szczegóły odrzucenia transakcji.
Co zrobić w przypadku błędnej wpłaty?
Jeśli ponowiłeś poprzedni przelew lub wykonałeś błędną wpłatę na nasz rachunek bankowy bez wygenerowania nowej transakcji, otrzymasz zwrot środków.
Każda błędna wpłata jest automatycznie identyfikowana przez nasz system, który zleca zwrot pełnej kwoty na numer rachunku bankowego, z którego dokonano przelewu. Środki są zwracane zazwyczaj do 5 dni roboczych.
Pamiętaj: Każdorazowo należy generować nową transakcję w systemie Autopay. Ponowienie płatności np. z poprzedniego miesiąca spowoduje zwrot pieniędzy (każda transakcja ma swój unikatowy tytuł).
Jeśli nie odnotujesz zwrotu w tym czasie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego załączając potwierdzenie przelewu z banku – sprawdzimy, co spowodowało opóźnienie.
Jak mogę uzyskać zwrot środków za błędne doładowanie?
Zwrot środków jest możliwy, jeśli doładowanie nie zostało wykorzystane, numer nie jest w ofercie MIX i nie zostało ono zrealizowane u operatora, np. T-Mobile, Heyah, Lycamobile lub Orange. Aby zgłosić zwrot:
Jak uzyskać fakturę za prowizję?
Jeśli potrzebujesz faktury za prowizję, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
💡 Ważne: Wniosek o fakturę powinien zostać wysłany z adresu e-mail związanego z transakcją.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa