Doładowania online
Gdzie mogę skorzystać z usługi doładowań realizowanych przez Autopay?
Nasza usługa jest dostępna w bankowości internetowej:
Oraz na stronach operatorów:
💡 Ważne: Jeśli nie masz pewności czy doładowanie było realizowane przez Autopay, sprawdź na potwierdzeniu przelewu kto jest odbiorcą pieniędzy.
Co zrobić, jeśli nie otrzymałem doładowania?
Doładowania są zazwyczaj realizowane w ciągu kilku minut. Czas oczekiwania może się wydłużyć w zależności od operatora i sposobu doładowania. Jeśli minęło kilka godzin, a środki nadal nie pojawiły się na Twoim koncie, sprawdź regulamin operatora.
Jeśli otrzymałeś od nas wiadomość e-mail z informacją o płatności, znajdziesz w niej identyfikator (kod składający się z 10 znaków – liter i cyfr). Aby sprawdzić status płatności, wprowadź ten kod na tej stronie:
Sprawdź, czy płatność została wykonanaBrak środków na koncie w telefonie może wynikać z:
*Nie każdy operator umożliwia wycofanie lub przekierowanie błędnego doładowania. Przykładowo, T-Mobile, Heyah, Lycamobile i Orange nie oferują takiej możliwości. Jeśli doładowanie było realizowane przez innego operatora i chcesz sprawdzić, czy istnieje opcja wycofania lub przekierowania środków, skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Zwrot lub przekierowanie środków u innych operatorów może być możliwe, pod warunkiem że doładowanie nie zostało w żadnym stopniu wykorzystane, a numer nie znajduje się w ofercie półabonamentowej (MIX).
💡Jeśli żaden z powyższych przypadków nie dotyczy Twojej sytuacji, skontaktuj się z nami za pomocą formularza. Uwaga: Aby przyspieszyć proces, przygotuj dane do transakcji (np. datę, kwotę, numer telefonu).
Jak mogę uzyskać zwrot środków za błędne doładowanie?
Zwrot środków jest możliwy, jeśli doładowanie nie zostało wykorzystane, numer nie jest w ofercie MIX i nie zostało ono zrealizowane u operatora, np. T-Mobile, Heyah, Lycamobile lub Orange. Aby zgłosić zwrot:
Jak mogę otrzymać fakturę za doładowanie telefonu?
Aby otrzymać fakturę za doładowanie, zarejestruj się korzystając z dedykowanego formularza na stronie faktury.autopay.pl. Podaj w nim wszystkie niezbędne dane, w tym numer telefonu, datę ostatniego doładowania oraz typ kontrahenta (osoba fizyczna lub firma). Dokument zostanie przesłany na wskazany adres e-mail maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Pamiętaj, że faktura zostanie wystawiona tylko dla doładowań realizowanych przez Autopay S.A.
Ważne:
Jeśli masz problem z rejestracją firmy lub otrzymaniem faktury, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na dole strony.
Jak zaktualizować dane do faktury?
Aby zaktualizować dane, skorzystaj z formularza dostępnego na stronie faktury.autopay.pl, w zakładce Faktura elektroniczna - Aktualizuj dane firmy. Po wprowadzeniu NIP i adresu e-mail otrzymasz link umożliwiający edycję danych.
Ważne:
Aby zmienić błędne dane na fakturze, wystaw notę korygującą (wzór dokumentu dostępny tutaj), podpisz, opieczętuj, zeskanuj i wyślij na nasz adres (Autopay S.A. Dom Zdrojowy – 3 p., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot) lub za pomocą formularza kontaktowego.
💡Uwaga: Jeśli na fakturze jest błędny nabywca, konieczna jest korekta. Skontaktuj się z nami, podając poprawne dane do faktury oraz numer błędnej faktury. Poprawiona faktura zostanie wysłana na adres e-mail Twojej firmy zapisany w naszym systemie.
Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?
Faktura będzie wystawiana na dane firmy zarejestrowanej w naszym systemie na stronie faktury.autopay.pl (dawniej Blue Media S.A.), nawet jeśli było to kilka lat temu.
Jeśli firma już nie istnieje lub nie posiadasz już danego numeru, ale nie został on usunięty z naszej bazy, system automatycznie generuje faktury za każde doładowanie i wysyła je na adres e-mail podany przy rejestracji.
Może się zdarzyć, że numer, który wcześniej należał do firmy, trafił ponownie do sprzedaży. W takiej sytuacji, gdy nowy użytkownik doładował konto, faktura zostanie wygenerowana na dane poprzedniego właściciela, mimo że firma nie dokonała zakupu.
Jeśli nie ma rzeczywistego obciążenia na koncie firmowym, faktura nie musi być księgowana. Możesz również zrezygnować z otrzymywania przyszłych faktur, korzystając z formularza poniżej.
Aby zrezygnować z otrzymywania automatycznych faktur, należy wykonać następujące kroki:
Po otrzymaniu dokumentu potwierdzimy przyjęcie rezygnacji i usunięciu z systemu fakturowania.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa