Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

eSIM

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Płacę Później

AIS

Przelew weryfikacyjny

Fotoweryfikacja

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Doładowania online

Doładowania online

i Chcesz sprawdzić status swojej transakcji? Kliknij tutaj
Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin

Doładowania telefonu

Co znajdziesz na tej stronie:

Gdzie mogę skorzystać z usługi doładowań realizowanych przez Autopay?

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem doładowania?

Jak mogę uzyskać zwrot środków za błędne doładowanie?

Jak mogę otrzymać fakturę za doładowanie telefonu?

Jak zaktualizować dane do faktury?

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Obsługujemy doładowania u następujących operatorów: Orange, Plus, T-Mobile, Play, Heyah, Lycamobile, Virgin Mobile, Nju Mobile, Plush, A2Mobile, wRodzinie.

Kwoty doładowań oraz ważność połączeń wychodzących i przychodzących różnią się w zależności od operatora i taryfy. Szczegóły oferty sprawdź u swojego operatora.

Gdzie mogę skorzystać z usługi doładowań realizowanych przez Autopay?

Nasza usługa jest dostępna w bankowości internetowej:

  • Alior Bank
  • Bank Ochrony Środowiska
  • BNP Paribas
  • Banki Spółdzielcze
  • Bank Pocztowy
  • Credit Agricole
  • Getin Noble Bank
  • ING Bank Śląski
  • Millennium Bank
  • mBank
  • PBS
  • Pekao S.A. Biznes
  • Spółdzielcza Grupa Bankowa
  • Santander Bank (Play oraz Virgin)
  • T-Mobile usługi bankowe
  • WBS

Oraz na stronach operatorów:

  • doladuj.heyah.pl
  • doladuj.plus.pl
  • doladuj.plushbezlimitu.pl
  • doladowania.orange.pl
  • doladowania.t-mobile.pl
  • doladowania.a2mobile.pl
  • tutajdoladuj.pl

💡 Ważne: Jeśli nie masz pewności czy doładowanie było realizowane przez Autopay, sprawdź na potwierdzeniu przelewu kto jest odbiorcą pieniędzy.

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem doładowania?

Doładowania są zazwyczaj realizowane w ciągu kilku minut. Czas oczekiwania może się wydłużyć w zależności od operatora i sposobu doładowania. Jeśli minęło kilka godzin, a środki nadal nie pojawiły się na Twoim koncie, sprawdź regulamin operatora.

Jeśli otrzymałeś od nas wiadomość e-mail z informacją o płatności, znajdziesz w niej identyfikator (kod składający się z 10 znaków – liter i cyfr). Aby sprawdzić status płatności, wprowadź ten kod na tej stronie:

Sprawdź, czy płatność została wykonana

Brak środków na koncie w telefonie może wynikać z:

  1. Błędnie wybranego operatora. W tym przypadku zwrot środków następuje w ciągu 7 dni roboczych (zazwyczaj szybciej).
  2. Środki nie zostały pobrane z rachunku bankowego (np. z powodu problemów technicznych po stronie banku).
  3. Błędnie podanego numeru telefonu.*

*Nie każdy operator umożliwia wycofanie lub przekierowanie błędnego doładowania. Przykładowo, T-Mobile, Heyah i Lycamobile nie oferują takiej możliwości. Jeśli doładowanie było realizowane przez innego operatora i chcesz sprawdzić, czy istnieje opcja wycofania lub przekierowania środków, skontaktuj się z nami poprzez formularz.

Zwrot lub przekierowanie środków u innych operatorów może być możliwe, pod warunkiem że doładowanie nie zostało w żadnym stopniu wykorzystane, a numer nie znajduje się w ofercie półabonamentowej (MIX).

💡Jeśli żaden z powyższych przypadków nie dotyczy Twojej sytuacji, skontaktuj się z nami za pomocą formularza. Uwaga: Aby przyspieszyć proces, przygotuj dane do transakcji (np. datę, kwotę, numer telefonu).

Jak mogę uzyskać zwrot środków za błędne doładowanie?

Zwrot środków jest możliwy, jeśli doładowanie nie zostało wykorzystane, numer nie jest w ofercie MIX i nie zostało ono zrealizowane u operatora, np. T-Mobile, Heyah lub Lycamobile.

Nie wszyscy operatorzy pozwalają na cofnięcie lub przekierowanie błędnie wykonanego doładowania. Przykładowo, T-Mobile, Heyah, Lycamobile nie udostępniają takiej funkcji. Jeśli doładowanie zostało zrealizowane u innego operatora i chcesz sprawdzić, czy możliwe jest jego anulowanie lub zmiana numeru, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Aby zgłosić zwrot:

  1. Skontaktuj się z nami poprzez formularz.
  2. Podaj szczegółowe dane transakcji (numer telefonu, data, kwota).

Jak mogę otrzymać fakturę za doładowanie telefonu?

Aby otrzymać fakturę za doładowanie, zarejestruj się korzystając z dedykowanego formularza na stronie faktury.autopay.pl. Podaj w nim wszystkie niezbędne dane, w tym numer telefonu, datę ostatniego doładowania oraz typ kontrahenta (osoba fizyczna lub firma). Dokument zostanie przesłany na wskazany adres e-mail maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Pamiętaj, że faktura zostanie wystawiona tylko dla doładowań realizowanych przez Autopay S.A.

Ważne:

  • Jeśli chcesz otrzymać faktury za poprzedni miesiąc, musisz zarejestrować numer telefonu do 10 dnia bieżącego miesiąca (jeśli zarejestrujesz firmę: do 10 dnia miesiąca – otrzymasz faktury za poprzedni i bieżący miesiąc, po 10 dniu – tylko za bieżący miesiąc).
  • Dla firmy zagranicznej zaznacz pole „Prefix NIP” i wybierz kraj, w którym zarejestrowana jest firma.
  • Faktury dla kilku numerów wymagają oddzielnej rejestracji każdego z nich.
  • System generuje faktury automatycznie dla zarejestrowanych numerów - nie ma konieczności każdorazowo dodawania go, chyba że jest to nowy numer (wysyłamy tylko faktury pojedyncze, nie ma możliwości otrzymania faktury zbiorczej).
  • Możesz otrzymać duplikat faktury - w tym celu skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza i podaj nam potrzebne dane, w tym: numer telefonu (który był doładowywany), kwotę doładowania oraz datę doładowania z dopiskiem “duplikat”. Duplikat wyślemy na adres e-mail przypisany do Twojej firmy w naszym systemie.

Jeśli masz problem z rejestracją firmy lub otrzymaniem faktury, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na dole strony.

Jak zaktualizować dane do faktury?

Aby zaktualizować dane, skorzystaj z formularza dostępnego na stronie faktury.autopay.pl, w zakładce Faktura elektroniczna - Aktualizuj dane firmy. Po wprowadzeniu NIP i adresu e-mail otrzymasz link umożliwiający edycję danych.

Ważne:

  • Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem do edycji, upewnij się, że podajesz w formularzu prawidłowe dane. Czasami zdarza się, że użytkownicy podają adres e-mail, który nie jest powiązany z NIP.
  • Jeśli nie wiesz, który z adresów e-mail jest przypisany do Twojego NIP-u lub chcesz go zmienić – skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza.

Aby zmienić błędne dane na fakturze, wystaw notę korygującą (wzór dokumentu dostępny tutaj), podpisz, opieczętuj, zeskanuj i wyślij na nasz adres (Autopay S.A. Dom Zdrojowy – 3 p., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot) lub za pomocą formularza kontaktowego.

💡Uwaga: Jeśli na fakturze jest błędny nabywca, konieczna jest korekta. Skontaktuj się z nami, podając poprawne dane do faktury oraz numer błędnej faktury. Poprawiona faktura zostanie wysłana na adres e-mail Twojej firmy zapisany w naszym systemie.

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Faktura będzie wystawiana na dane firmy zarejestrowanej w naszym systemie na stronie faktury.autopay.pl (dawniej Blue Media S.A.), nawet jeśli było to kilka lat temu.

Jeśli firma już nie istnieje lub nie posiadasz już danego numeru, ale nie został on usunięty z naszej bazy, system automatycznie generuje faktury za każde doładowanie i wysyła je na adres e-mail podany przy rejestracji.

Może się zdarzyć, że numer, który wcześniej należał do firmy, trafił ponownie do sprzedaży. W takiej sytuacji, gdy nowy użytkownik doładował konto, faktura zostanie wygenerowana na dane poprzedniego właściciela, mimo że firma nie dokonała zakupu.

Jeśli nie ma rzeczywistego obciążenia na koncie firmowym, faktura nie musi być księgowana. Możesz również zrezygnować z otrzymywania przyszłych faktur, korzystając z formularza poniżej.

Aby zrezygnować z otrzymywania automatycznych faktur, należy wykonać następujące kroki:

  • Pobierz formularz odstąpienia od umowy – dokument jest dostępny do pobrania tutaj.
  • Uzupełnij formularz – wpisz wymagane informacje.
  • Podpisz dokument – w przypadku wysyłki elektronicznej może być wymagany podpis kwalifikowany, a w przypadku wersji papierowej podpis odręczny.
  • Prześlij dokument za pomocą formularza na dole strony.

Po otrzymaniu dokumentu potwierdzimy przyjęcie rezygnacji i usunięciu z systemu fakturowania.


Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.



Formularz kontaktowy

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...
Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
© Autopay 1999 - 2025

Polityka Prywatności Autopay S.A.