Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

eSIM

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Płacę Później

AIS

Przelew weryfikacyjny

Fotoweryfikacja

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Płatności online

Płatności online

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin

Płatności natychmiastowe bezpośrednio w banku (system BlueCash)

Co znajdziesz na tej stronie:

Jakie banki obsługują przelewy BlueCash?

Mam problem z płatnością

System Płatności BlueCash umożliwia realizację przelewów natychmiastowych między bankami. Autopay udostępnia technologię, ale sama usługa jest świadczona przez Twój bank, dlatego status transakcji można sprawdzić wyłącznie w banku, w którym zlecono przelew. Autopay, jako dostawca technologii, nie może udzielać informacji o takiej transakcji.

Zanim skontaktujesz się z bankiem, sprawdź, czy problem dotyczy płatności natychmiastowej, czy może płatności za rachunki lub w sklepach internetowych. Status tych ostatnich możesz sprawdzić tutaj, a w razie problemów pomoc znajdziesz w odpowiednich artykułach.

Ważne: Autopay S.A. widnieje jako nadawca przelewu, ponieważ System BlueCash realizuje przelewy międzybankowe, dzieląc je na dwa wewnątrzbankowe i korzystając z rachunków Autopay w różnych bankach.

Jakie banki obsługują przelewy BlueCash?

BlueCash działa w ponad 120 bankach, w tym w:

  • Alior Bank S.A.
  • Bank BNP Paribas S.A.
  • Bank Millennium S.A.
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Bank Pocztowy S.A.
  • Bank Polska Kasa Opieki S.A.
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
  • GetIn Noble Bank S.A.
  • ING Bank Śląski S.A.
  • ING Bank Śląski S.A. część korporacyjna
  • Kompakt Finanse
  • mBank
  • mBank część korporacyjna
  • Nest Bank S.A.
  • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
  • NSantander Bank S.A.
  • T-Mobile Usługi Bankowe

... oraz w wielu bankach spółdzielczych. Pełna lista oraz godziny dostępności poszczególnych banków dostępna jest na tej stronie.


Koszt przelewu zależy od banku, w którym zlecasz operację. W celu uzyskania szczegółowych informacji skontaktuj się ze swoim bankiem.

Ważne: Usługa BlueCash umożliwia przelewy natychmiastowe jedynie w obrębie banków działających w Polsce. Dla przelewów międzynarodowych należy skorzystać z innych usług oferowanych przez Twój bank.

Mam problem z płatnością

Autopay udostępnia technologię, ale sama usługa płatności natychmiastowych jest realizowana przez Twój bank. Oznacza to, że status transakcji można sprawdzić wyłącznie w banku, w którym zlecono przelew. Autopay, jako dostawca technologii, nie posiada informacji o szczegółach takich operacji.

Dlaczego przelew ekspresowy został zwrócony?

Jeżeli przelew został odrzucony przez bank odbiorcy bo np. rachunek odbiorcy jest nieaktywny lub wystąpiły problemy techniczne, środki zazwyczaj wracają na rachunek nadawcy. W przypadku problemów lub braku zwrotu środków, skontaktuj się ze swoim bankiem, który posiada dostęp do szczegółowych informacji o transakcji.

Jak zwrócić błędnie otrzymane środki?

Aby zwrócić środki:

  • Wykonaj przelew na ten sam rachunek, z którego je otrzymałeś.
  • Podaj taki sam tytuł przelewu, z dopiskiem "Zwrot do nadawcy".


Formularz kontaktowy

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...
Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
© Autopay 1999 - 2025

Polityka Prywatności Autopay S.A.