Doładowania online
U których dostawców energii można doładować licznik przez Autopay?
Za pośrednictwem mechanizmu płatności Autopay możesz doładować licznik u następujących dostawców energii:
Autopay S.A. pobiera prowizję za realizację płatności online. Wysokość prowizji jest zmienna i zależy od dostawcy energii. Szczegółowe informacje znajdziesz podczas płatności oraz w regulaminie, który akceptujesz podczas realizacji doładowania.
💡 Ważne: Jeśli serwis dostawcy energii jest chwilowo niedostępny, doładowanie licznika również nie będzie możliwe. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z operatorem energii.
Po jakim czasie otrzymam kod do licznika?
Kody doładowań są zazwyczaj dostarczane w ciągu kilku minut. W przypadku opóźnienia, które trwa kilka godzin:
Jak otrzymać fakturę za prowizję pobraną przy doładowaniu licznika?
Jeśli chcesz otrzymać fakturę za samo doładowanie licznika, skontaktuj się bezpośrednio z dostawcą energii (E.ON, Enea, Energa, PGE, Tauron). Autopay S.A. wystawia fakturę wyłącznie za prowizję pobraną przy realizacji płatności. Aby otrzymać taką fakturę:
Faktury można otrzymać za prowizję pobraną maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem. Jeśli potrzebujesz faktury za wcześniejsze miesiące, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Aby zaktualizować dane, skorzystaj z formularza dostępnego na stronie faktury.autopay.pl/energa w zakładce Faktura elektroniczna – aktualizacja danych firmy. Po podaniu numeru NIP oraz adresu e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem do edycji danych.
💡 Ważne:
Korekta błędnych danych na fakturze:
W przypadku konieczności zmiany błędnych danych wystaw notę korygującą, podpisz ją, opieczętuj, zeskanuj i prześlij:
💡 Uwaga: Jeśli na fakturze jest błędny nabywca, konieczna jest korekta. Skontaktuj się z nami, podając poprawne dane do faktury oraz numer błędnej faktury. Poprawiona faktura zostanie wysłana na adres e-mail Twojej firmy zapisany w naszym systemie.
Jak zrezygnować z otrzymywania faktur za doładowania?
Aby zrezygnować z automatycznego otrzymywania faktur, wykonaj poniższe kroki:
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia potwierdzimy przyjęcie rezygnacji oraz usunięcie Cię z systemu fakturowania.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa