Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

eSIM

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Płacę Później

AIS

Przelew weryfikacyjny

Fotoweryfikacja

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Doładowania online

Doładowania online

i Chcesz sprawdzić status swojej transakcji? Kliknij tutaj
Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Co znajdziesz na tej stronie:

U których dostawców energii można doładować licznik przez Autopay?

Po jakim czasie otrzymam kod do licznika?

Jak otrzymać fakturę za prowizję pobraną przy doładowaniu licznika?

Jak zrezygnować z otrzymywania faktur za doładowania licznika?

Liczniki przedpłatowe umożliwiają stałą kontrolę zużycia energii, co pomaga w oszczędzaniu. Doładowanie odbywa się na podobnej zasadzie jak zasilenie telefonu na kartę. Możesz kupić doładowanie w dowolnym momencie i korzystać z energii zgodnie z własnym planem.

U których dostawców energii można doładować licznik przez Autopay?

Za pośrednictwem mechanizmu płatności Autopay możesz doładować licznik u następujących dostawców energii:

  • E.ON
  • Energa
  • PGE
  • Tauron

Autopay S.A. pobiera prowizję za realizację płatności online. Wysokość prowizji jest zmienna i zależy od dostawcy energii. Szczegółowe informacje znajdziesz podczas płatności oraz w regulaminie, który akceptujesz podczas realizacji doładowania.

💡 Ważne: Jeśli serwis dostawcy energii jest chwilowo niedostępny, doładowanie licznika również nie będzie możliwe. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z operatorem energii.

Po jakim czasie otrzymam kod do licznika?

Kody doładowań są zazwyczaj dostarczane w ciągu kilku minut. W przypadku opóźnienia, które trwa kilka godzin:

  1. Sprawdzić status płatności - jeśli otrzymałeś od nas wiadomość e-mail z informacją o płatności, znajdziesz w niej identyfikator (kod składający się z 10 znaków – liter i cyfr), wprowadź ten kod na tej stronie.
  2. W przypadku wyboru opcji 'Mam konto w innym banku' wykonywany jest przelew międzybankowy, który jest księgowany zgodnie z przyjętym przez bank harmonogramem. Np. przelew zlecony w weekend może zostać zaksięgowany dopiero w poniedziałek.
  3. Sprawdź folder SPAM lub inne zakładki w swojej skrzynce mailowej.
  4. Jeśli kodu nadal nie ma, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na dole strony.

Jak otrzymać fakturę za prowizję pobraną przy doładowaniu licznika?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za samo doładowanie licznika, skontaktuj się bezpośrednio z dostawcą energii (E.ON, Enea, Energa, PGE, Tauron). Autopay S.A. wystawia fakturę wyłącznie za prowizję pobraną przy realizacji płatności. Aby otrzymać taką fakturę:

  1. Wypełnij formularz podając w nim wszystkie niezbędne dane, w tym numer telefonu, datę ostatniego doładowania, prefix (jeśli ma być wystawiona faktura na firmę zagraniczną) oraz typ kontrahenta (osoba fizyczna lub firma).
  2. Dokument trafi na Twój adres e-mail w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych.

Faktury można otrzymać za prowizję pobraną maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem. Jeśli potrzebujesz faktury za wcześniejsze miesiące, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Aby zaktualizować dane, skorzystaj z formularza dostępnego na stronie faktury.autopay.pl/energa w zakładce Faktura elektroniczna – aktualizacja danych firmy. Po podaniu numeru NIP oraz adresu e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem do edycji danych.

💡 Ważne:

  • Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem, upewnij się, że wpisujesz poprawne dane. Częstym błędem jest podanie adresu e-mail, który nie jest powiązany z podanym NIP-em.
  • Jeśli nie masz pewności, który adres e-mail jest przypisany do Twojego NIP-u lub chcesz go zaktualizować, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Korekta błędnych danych na fakturze:

W przypadku konieczności zmiany błędnych danych wystaw notę korygującą, podpisz ją, opieczętuj, zeskanuj i prześlij:

  • na adres Autopay S.A. Dom Zdrojowy – 3 piętro, ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot
  • lub za pomocą formularza kontaktowego na dole strony.

💡 Uwaga: Jeśli na fakturze jest błędny nabywca, konieczna jest korekta. Skontaktuj się z nami, podając poprawne dane do faktury oraz numer błędnej faktury. Poprawiona faktura zostanie wysłana na adres e-mail Twojej firmy zapisany w naszym systemie.

Jak zrezygnować z otrzymywania faktur za doładowania licznika?

Aby zrezygnować z automatycznego otrzymywania faktur, wykonaj poniższe kroki:

  1. Pobierz formularz rezygnacji – dokument znajdziesz tutaj.
  2. Wypełnij formularz, uzupełniając wszystkie wymagane dane.
  3. Podpisz dokument – dla wersji elektronicznej może być wymagany podpis kwalifikowany, natomiast w przypadku wersji papierowej wystarczy podpis odręczny.
  4. Prześlij uzupełniony formularz za pomocą formularza kontaktowego na dole strony.

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia potwierdzimy przyjęcie rezygnacji oraz usunięcie Cię z systemu fakturowania.


Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.



Formularz kontaktowy

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...
Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
© Autopay 1999 - 2025

Polityka Prywatności Autopay S.A.