Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

eSIM

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Płacę Później

AIS

Przelew weryfikacyjny

Fotoweryfikacja

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Płatności odroczone

Płatności odroczone

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin

BLIK Płacę Później

Co znajdziesz na tej stronie:

Jakie są warunki korzystania z usługi?

Jak skorzystać z Blik Płacę Później?

Jak działa zwrot towaru?

BLIK Płacę Później to usługa, która pozwala zapłacić za zakupy online nawet do 30 dni po ich złożeniu. Nie musisz płacić od razu – możesz najpierw sprawdzić produkt, a dopiero potem zdecydować się na zapłatę.

Usługa działa w wybranych sklepach internetowych i jest dostępna dla klientów VeloBanku oraz Banku Millennium.

Jakie są warunki korzystania z usługi?

Usługa dostępna jest dla transakcji o wartości od 30 PLN do 4000 PLN , przy czym minimalna wartość koszyka musi wynosić co najmniej 300 PLN. Cały proces – od zatwierdzenia płatności po jej spłatę – odbywa się w bezpieczny sposób w aplikacji Twojego banku, gdzie możesz także zarządzać swoim zobowiązaniem.

Dzięki usłudze BLIK Płacę Później możesz zapłacić za swoje zakupy nawet do 30 dni po ich dokonaniu – bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jeśli wartość Twojego zamówienia przekracza 300 PLN, masz również możliwość rozłożenia płatności na 3, 6 lub 12 rat miesięcznych (za dodatkową opłatą).

Jak skorzystać z Blik Płacę Później?

Jeśli korzystasz po raz pierwszy:

  1. Wybierz BLIK Płacę Później jako metodę płatności w sklepie internetowym.
  2. Zostaniesz przekierowany na stronę i wpisz kod BLIK.
  3. W aplikacji banku wyrażasz zgodę na przekazanie danych do BLIK.
  4. System sprawdzi Twoje dane i przyzna Ci limit.
  5. Potwierdzasz umowę i gotowe – możesz cieszyć się zakupami.

Jeśli korzystasz z usługi ponownie:

  1. Wybierz BLIK Płacę Później jako metodę płatności.
  2. Zostajesz przekierowany na stronę i wpisujesz kod BLIK.
  3. Zatwierdzasz transakcję w aplikacji banku – i już!

Jak działa zwrot towaru?

Zwrotu dokonujesz bezpośrednio u sprzedawcy. Jeśli produkt był opłacony przez BLIK Płacę Później, kwota Twojego zobowiązania zostanie odpowiednio zmniejszona.

Jeśli masz pytania skontaktuj się ze sklepem, w którym był dokonany zakup.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...
Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
© Autopay 1999 - 2025

Polityka Prywatności Autopay S.A.