Płatności online
Błędną wpłatą nie jest przelew wykonany poprawnie przez naszą bramkę płatniczą. Jeśli masz wątpliwości co do swojego przelewu, a był on zlecony poprawnie, sprawdź status transakcji lub poszukaj informacji w artykułach na temat konkretnej usługi.
Jak odzyskać pieniądze z błędnej wpłaty?
Zwrot zazwyczaj zajmuje do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie nie masz pieniędzy na koncie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.
Jeśli wysłałeś pieniądze na niewłaściwy rachunek, nasz system zwykle wykrywa takie wpłaty i automatycznie zwraca je na konto nadawcy. Nie musisz się z nami kontaktować, chyba że przelew był zlecany z zagranicznego banku.
Ważne:Nie pobieramy opłat za zwrot błędnych wpłat.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa