Błędne wpłaty to przelewy zlecane
nie przez nasz system płatności, ale ręcznie, np. z konta bankowego. Może się to zdarzyć, gdy ktoś np. zwraca pożyczkę na konto, z którego ją dostał, albo przelewa pieniądze innej osobie, która korzystała z naszego systemu.
Błędną wpłatą nie jest przelew wykonany poprawnie przez naszą bramkę płatniczą. Jeśli masz wątpliwości co do swojego przelewu, a był on zlecony poprawnie, sprawdź status transakcji lub poszukaj informacji w artykułach na temat konkretnej usługi.
Jak odzyskać pieniądze z błędnej wpłaty?
Zwrot zazwyczaj zajmuje do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie nie masz pieniędzy na koncie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.
Jeśli wysłałeś pieniądze na niewłaściwy rachunek, nasz system zwykle wykrywa takie wpłaty i automatycznie zwraca je na konto nadawcy. Nie musisz się z nami kontaktować, chyba że przelew był zlecany z zagranicznego banku.
Ważne:
- Zwrot przelewu następuje na to samo konto, z którego wysłano pieniądze.
- Jeśli przelew był z konta zagranicznego, musisz się z nami skontaktować i podać szczegóły płatności oraz polskie konto do zwrotu. Jeśli nie posiadasz polskiego konta, możesz wskazać konto, z którego dokonano wpłaty, lub inne konto należące do Ciebie.
- Jeśli przelew był wysłany z placówki banku lub na poczcie, zwrot trafi na konto tej placówki – skontaktuj się z nią, aby dowiedzieć się, jak odebrać pieniądze. Na przykład, jeśli przelew został wysłany z placówki Poczty Polskiej, zwrot trafi na konto Poczty Polskiej. W takiej sytuacji możesz skontaktować się bezpośrednio z daną placówką lub infolinią Poczty Polskiej, aby uzyskać instrukcje dotyczące odbioru środków.
Nie pobieramy opłat za zwrot błędnych wpłat.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.