Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

eSIM

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Płacę Później

AIS

Przelew weryfikacyjny

Fotoweryfikacja

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Płatności online

Płatności online

i Poszukujesz informacji na temat przeprowadzonej transakcji? Sprawdź status transakcji
Udostępnij:
Udostępnij tę stronę na Facebook
Udostępnij tę stronę na LinkedIn

Błędne wpłaty

Błędne wpłaty to przelewy zlecane nie przez nasz system płatności, ale ręcznie, np. z konta bankowego. Może się to zdarzyć, gdy ktoś np. zwraca pożyczkę na konto, z którego ją dostał, albo przelewa pieniądze innej osobie, która korzystała z naszego systemu.

Błędną wpłatą nie jest przelew wykonany poprawnie przez naszą bramkę płatniczą. Jeśli masz wątpliwości co do swojego przelewu, a był on zlecony poprawnie, sprawdź status transakcji lub poszukaj informacji w artykułach na temat konkretnej usługi.

Jak odzyskać pieniądze z błędnej wpłaty?

Zwrot zazwyczaj zajmuje do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie nie masz pieniędzy na koncie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.

Jeśli wysłałeś pieniądze na niewłaściwy rachunek, nasz system zwykle wykrywa takie wpłaty i automatycznie zwraca je na konto nadawcy. Nie musisz się z nami kontaktować, chyba że przelew był zlecany z zagranicznego banku.

Ważne:
  • Zwrot przelewu następuje na to samo konto, z którego wysłano pieniądze.
  • Jeśli przelew był z konta zagranicznego, musisz się z nami skontaktować i podać szczegóły płatności oraz polskie konto do zwrotu. Jeśli nie posiadasz polskiego konta, możesz wskazać konto, z którego dokonano wpłaty, lub inne konto należące do Ciebie.
  • Jeśli przelew był wysłany z placówki banku lub na poczcie, zwrot trafi na konto tej placówki – skontaktuj się z nią, aby dowiedzieć się, jak odebrać pieniądze. Na przykład, jeśli przelew został wysłany z placówki Poczty Polskiej, zwrot trafi na konto Poczty Polskiej. W takiej sytuacji możesz skontaktować się bezpośrednio z daną placówką lub infolinią Poczty Polskiej, aby uzyskać instrukcje dotyczące odbioru środków.

Nie pobieramy opłat za zwrot błędnych wpłat.


Problem nadal nierozwiązany?

Skorzystaj z naszej pomocy online — nasz chatbot jest dostępny 24/7 i szybko pomoże Ci rozwiązać problem.

Uruchom chatbota

Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.



Formularz kontaktowy

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...
Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
link do strony na Facebook link do strony na LinkedIn link do strony na X
© Autopay 1999 - 2025

Polityka Prywatności Autopay S.A.

Loga Visa, Mastercard, Pcj dss, Autopay