Płatności online
Obecnie usługa jest dostępna dla następujących dostawców:
Jak zarządzać Płatnościami Automatycznymi?
Jak je włączyć?
Zaloguj się do eBOK swojego dostawcy, wybierz opcję “Zapłać online”. Uruchomi to bramkę płatności, która pozwoli opłacić fakturę i aktywować płatność automatyczną, dzięki której kolejne faktury będą opłacane samodzielnie. Następnie zaloguj się do Płatności Autopay (bills.autopay.eu), wybierz zapisaną kartę lub zarejestruj konto i dodaj nową kartę. Po opłaceniu rachunku otrzymasz potwierdzenie aktywacji płatności automatycznej oraz instrukcje zarządzania nimi, przesłane na maila.
Jak to działa?
Powiadomienia: Otrzymasz wiadomość e-mail po każdej zrealizowanej płatności.
Jak je wyłączyć: Zaloguj się do bills.autopay.eu, przejdź do zakładki "Opłaty automatyczne" i wybierz opcję "Wstrzymaj automatyczne opłacanie rachunków". Zmianę zatwierdź kodem SMS.
Zarządzaniem kontem
Aktualizacja numeru telefonu
Jeżeli nie masz dostępu do starego numeru, napisz na pomoc@autopay.pl, podając stary i nowy numer.
Aktualizacja karty płatniczej
Podczas weryfikacji tymczasowo pobierzemy 1 zł z Twojego konta, które zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych.
Ważne: Możesz dodać dowolną liczbę kart. Jednak każda płatność automatyczna będzie realizowana tylko z jednej wybranej karty.
Ustawianie limitu płatności
Jeśli rachunek przekroczy limit, otrzymasz powiadomienie i będziesz musiał opłacić go ręcznie. Domyślny limit wynosi 4265,00 PLN – jeśli Twoje faktury przekraczają tę kwotę, skontaktuj się z nami, aby go podwyższyć.
Problem z płatnością
Jak mogę sprawdzić status moich płatności?
Co zrobić, jeśli płatność ma status "nieopłacona", ale środki zostały pobrane?
Skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy, przesyłając formularz zgłoszeniowy wraz z potwierdzeniem transakcji. Dzięki temu szybciej wyjaśnimy sytuację.
Dlaczego moja płatność nie została zrealizowana?
Najczęstszą przyczyną jest brak wystarczających środków na koncie. Inne powody, które mogą wystąpić to:
W przypadku problemów:
Ważne: Jeśli płatność nie zostanie wykonana automatycznie, nie da się jej ponowić w automatycznie. W tej sytuacji opłać rachunek ręcznie.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa