Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Płacę Później

AIS

Przelew weryfikacyjny

Fotoweryfikacja

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Płatności online

Płatności online

i Chcesz sprawdzić status swojej transakcji? Kliknij tutaj
Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin

Płatności za rachunki (automatyczne)

Co znajdziesz na tej stronie:

Zarządzanie płatnościami automatycznymi

Zarządzanie kontem

Problem z płatnością

Płatności automatyczne to wygodna usługa Autopay, która pozwala automatycznie opłacać rachunki za prąd, internet, telewizję i inne usługi. Po włączeniu usługi w eBOK (elektronicznym biurze obsługi klienta) Twojego dostawcy, pieniądze na rachunki pobierane są same z Twojej karty.

Obecnie usługa jest dostępna dla następujących dostawców:

  • E.ON Polska
  • PGE
  • Play (UPC)
  • Vectra

Zarządzanie płatnościami automatycznymi

Jak je włączyć?

Zaloguj się do eBOK swojego dostawcy, wybierz opcję “Zapłać online”. Uruchomi to bramkę płatności, która pozwoli opłacić fakturę i aktywować płatność automatyczną, dzięki której kolejne faktury będą opłacane samodzielnie. Następnie zaloguj się do Płatności Autopay (bills.autopay.eu), wybierz zapisaną kartę lub zarejestruj konto i dodaj nową kartę. Po opłaceniu rachunku otrzymasz potwierdzenie aktywacji płatności automatycznej oraz instrukcje zarządzania nimi, przesłane na maila.

Jak to działa?

  • Dostaniesz e-maila, kiedy wystawiona zostanie faktura.
  • W dniu płatności pieniądze zostaną automatycznie pobrane i przekazane dostawcy. Płatność może zostać zrealizowana 2 dni robocze po wystawieniu faktury lub na 1-2 dni przed terminem zapłaty.

Powiadomienia: Otrzymasz wiadomość e-mail po każdej zrealizowanej płatności.

Jak je wyłączyć: Zaloguj się do bills.autopay.eu, przejdź do zakładki "Opłaty automatyczne" i wybierz opcję "Wstrzymaj automatyczne opłacanie rachunków". Zmianę zatwierdź kodem SMS.

Zarządzanie kontem

Aktualizacja numeru telefonu

  1. Zaloguj się do serwisu bills.autopay.eu.
  2. Przejdź do zakładki "Ustawienia i dane konta".
  3. Wprowadź nowy numer telefonu i zatwierdź zmianę kodem SMS.

Jeżeli nie masz dostępu do starego numeru, napisz na pomoc@autopay.pl, podając stary i nowy numer.

Aktualizacja karty płatniczej

  1. Zaloguj się do serwisu bills.autopay.eu i wybierz zakładkę "Formy płatności".
  2. Kliknij "Dodaj nową formę płatności" i wprowadź dane karty.
  3. Potwierdź operację kodem SMS.

Podczas weryfikacji tymczasowo pobierzemy 1 PLN z Twojego konta, które zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych.

Ważne: Możesz dodać dowolną liczbę kart. Jednak każda płatność automatyczna będzie realizowana tylko z jednej wybranej karty.

Ustawianie limitu płatności

  1. Zaloguj się do serwisu bills.autopay.eu.
  2. Przejdź do zakładki "Opłaty automatyczne".
  3. Wybierz dostawcę i ustaw maksymalną kwotę płatności.

Jeśli rachunek przekroczy limit, otrzymasz powiadomienie i będziesz musiał opłacić go ręcznie. Domyślny limit wynosi 4265,00 PLN – jeśli Twoje faktury przekraczają tę kwotę, skontaktuj się z nami, aby go podwyższyć.

Problem z płatnością

Jak mogę sprawdzić status moich płatności?

  1. Zaloguj się do bills.autopay.eu i przejdź do zakładki "Lista transakcji".
  2. Sprawdź:
  • Zrealizowane płatności.
  • Zaplanowane płatności.
  • Płatności nieudane.
  • Aby sprawdzić status płatności, poszukaj w otrzymanym od nas e-mailu informacji o płatności. Znajdziesz tam identyfikator, czyli 10-znakowy kod złożony z liter i cyfr. Wprowadź ten kod na tej stronie.
  • Co zrobić, jeśli płatność ma status "nieopłacona", ale środki zostały pobrane?

    Skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy, przesyłając formularz zgłoszeniowy wraz z potwierdzeniem transakcji. Dzięki temu szybciej wyjaśnimy sytuację.

    Dlaczego moja płatność nie została zrealizowana?

    Najczęstszą przyczyną jest brak wystarczających środków na koncie. Inne powody, które mogą wystąpić to:

    • Nieaktualne dane karty (numer, CVV, data ważności)
    • Przekroczenie ustawionego limitu na koncie lub transakcyjnego na karcie
    • Odrzucenie transakcji przez bank z powodu wewnętrznych ograniczeń

    W przypadku problemów:

    1. Zaloguj się do eBOK-a dostawcy.
    2. Opłać rachunek ręcznie.

    Ważne: Jeśli płatność nie zostanie wykonana automatycznie, nie da się jej ponowić w automatycznie. W tej sytuacji opłać rachunek ręcznie.


    Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.

    Formularz kontaktowy

      Podziel się opinią

    Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

    Dziękujemy!

    W trakcie...
    Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
    Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
    © Autopay 1999 - 2025

    Polityka Prywatności Autopay S.A.