Trudności z transakcją
Jedynym sposobem na sprawdzenie statusu transakcji będzie kontakt z bankiem, z którego zlecony został przelew natychmiastowy. Tylko bank posiada wszystkie niezbędne informacje o transakcji.
Niestety Autopay S.A., jako operator płatności, nie jest uprawniona do udzielania informacji na temat tego typu przelewów. Mimo, że jako firma widnieje w polu nadawcy przelewu.
Ważne: usługa szybkiego przelewu, wykonanego przy użyciu Systemu Płatności BlueCash, nie jest tym samym co szybka płatność za rachunek, poprzez opcję "zapłać" na fakturze lub płatność za złożone zamówienie w sklepie internetowym. Jeżeli skorzystałeś z usługi szybkiego transferu w swoim banku i masz związane z tym pytania lub wątpliwości - skontaktuj się z bankiem.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa