Konto Autopay Flota
Formy płatności
Usługa Autopay Flota jest płatna zgodnie z wybranym planem rozliczeniowym. Na początku miesiąca otrzymasz od nas fakturę, na którą składa się koszt przejazdów oraz opłata za pojazdy.
Żeby zwiększyć kaucję:
💡 Zawsze zwracaj uwagę na numer konta, na który zlecasz przelew. Konto do zasilania kaucji różni się od konta rozliczeniowego.
Informacje o wykorzystaniu kaucji otrzymasz na swoją skrzynkę mailową. Wysyłamy wiadomości w momencie, gdy wykorzystanie wynosi kolejno 70%, 80%, 90% i 100%. W przypadku problemów z kartą również wysyłamy wiadomość e-mail.
Koszt usługi Autopay Flota
Koszt usługi zależy od wybranego planu. Cennik:
Flota Plus | Flota Premium | |
---|---|---|
Videotolling dla 1 pojazdu |
6 zł w rozliczeniu miesięcznym
60 zł w rozliczeniu rocznym |
ustalany indywidualnie |
Opłaty się łączą, a ostateczny koszt zależy od liczby pojazdów we flocie i rodzajów aktywnych usług.
Opłata flotowa to opłata abonamentowa za każdy samochód dodany w systemie, który ma przynajmniej jeden przejazd opłacony z użyciem usługi Autopay.
Szczegółowe informacje o opłatach znajdziesz tutaj.
Faktury
Faktura za pojedynczy przejazd jest wystawiana od razu po zakończonej podróży. Żeby ją znaleźć:
Ważne: Fakturę za pojedynczy przejazd mogą otrzymać wyłącznie osoby korzystające z bezpłatnego planu podstawowego usługi Autopay Flota.
Fakturę zbiorczą otrzymują posiadacze aktywnego planu Mobility Firm Premium – wystawiamy ją między 6. a 15. dniem kolejnego miesiąca i wysyłamy na adres e-mail wskazany podczas rejestracji (możesz dodać również drugi adres e-mail, np. do Twojej księgowości). Na fakturze znajdą się koszty przejazdów oraz koszt prowizji za pojazdy, które wykonały minimum jeden przejazd od momentu dodania pojazdu do systemu Autopay Flota.
Fakturę za usługę Autopay Flota otrzymasz od nas na adres e-mail wskazany podczas rejestracji (możesz dodać również drugi, dowolny adres e-mail do wysyłki faktur). Pamiętaj, żeby zawsze zlecać przelew na dane widoczne na fakturze lub w panelu Autopay Flota.
Ważne: Gdy otrzymamy od Ciebie wpłatę za najnowszą fakturę, najpierw sprawdzimy, czy nie masz jakichś nieuregulowanych płatności za przejazdy. Jeśli okaże się, że tak, wówczas zaległa należność zostanie opłacona z otrzymanych środków. Dzięki temu masz gwarancję, że nie będziesz zbyt długo zalegać z płatnościami i nie stracisz możliwości korzystania z usług Autopay.
Fakturę za usługę Autopay Flota otrzymasz od nas na adres e-mail wskazany podczas rejestracji (możesz dodać również drugi, dowolny adres e-mail do wysyłki faktur).
Ważne: pamiętaj, żeby zawsze zlecać przelew na dane widoczne na fakturze lub w panelu Autopay Flota.
Abonament miesięczny
Gdy zdecydujesz się na abonament miesięczny, możesz wybrać następujące formy płatności:
Opłata za pojazd zacznie być naliczana dopiero, gdy:
Opłata za pojazd zostanie doliczona do faktury, która zostanie wystawiona na początku kolejnego miesiąca.
💡 Jeśli usuniesz aktywny pojazd np. 1 sierpnia, to jego koszt będzie jeszcze uwzględniony na fakturze, którą otrzymasz we wrześniu.
Ważne: Jeśli wcześniej korzystałeś z Autopay jako osoba prywatna i zrealizowałeś przejazdy samochodem, którego teraz używasz w ramach Autopay Flota, zaczniemy naliczanie opłat od razu od momentu dodania danego pojazdu (dotyczy sytuacji, gdy konto w Autopay Flota zostało założone na ten sam numer telefonu, co wcześniejsze konto prywatne).
Abonament roczny
Gdy zdecydujesz się na abonament roczny, możesz wybrać następujące formy płatności:
Możesz mieć dodaną dowolną liczbę pojazdów. Do momentu, gdy nie zrealizujesz pierwszego przejazdu danym samochodem, nie będziemy za niego naliczać opłaty. Stanie się to dopiero, gdy spełnisz wszystkie warunki, czyli:
Ważne: Jeśli wcześniej korzystałeś z Autopay jako osoba prywatna i zrealizowałeś przejazdy samochodem, którego teraz używasz w ramach Autopay Flota, zaczniemy naliczanie opłat od razu od momentu dodania danego pojazdu (dotyczy sytuacji, gdy konto w Autopay Flota zostało założone na ten sam numer telefonu, co wcześniejsze konto prywatne).
Abonamenty roczne są rozliczane dla każdego samochodu osobno, a opłata jest naliczana w kolejnym miesiącu po dodaniu pojazdu – za poprzedni miesiąc i 11 kolejnych.
Przykład:
W efekcie masz aktywne dwa abonamenty – jeden ważny do sierpnia, a drugi do października następnego roku.
💡 Prowizje za pojazdy zostaną doliczone do kolejnej faktury. Jeśli nie będziesz korzystać z danego pojazdu np. przez miesiąc, to jego koszt i tak będzie uwzględniony na fakturze.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa