Trudności z doładowaniem
Przekierowania oraz zwroty środków z doładowania są możliwe, jeżeli nie zostaną one w żadnym stopniu wykorzystane, a numer nie znajduje się w ofercie półabonamentowej, czyli MIX.
Dodatkowo, każdy operator ma nieco inne zasady postępowania w takich sytuacjach. Sprawdź w poniższej tabeli, jaką politykę ma Twój operator (więcej informacji o błędach w doładowaniu online znajdziesz również tutaj
Wycofanie /zwrot środków | Przekierowanie Przekiero- wanie na inny numer w tej samej sieci | Brak możliwości zwrotu oraz przekiero- wania doładowania | |
---|---|---|---|
Orange | |||
Plus | |||
Virgin Mobile | |||
Play | |||
wRodzinie | |||
T-Mobile | |||
Heyah | |||
Lycamobile | |||
Nju Mobile | |||
Plush | |||
A2Mobile | * | ** | |
Nju Mobile | |||
Plush | |||
A2Mobile | * | ** |
* A2Mobile umożliwia przekierowanie środków wyłącznie na drugi numer należący do tego samego abonenta.
** Zwrot środków pozostałych na koncie numeru jest możliwy tylko wtedy, gdy numer abonenta przestanie być aktywny w sieci A2Mobile, tj. zostanie przeniesiony do innego operatora lub całkowicie wyłączony.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa