Instrukcje
Wypełnij ten formularz, podając dane niezbędne do wystawienia faktury, czyli numer doładowanego telefonu, datę doładowania, imię, nazwisko oraz adres, jeżeli chcesz otrzymać fakturę na osobę fizyczną. Jeśli chcesz, żeby faktura była wystawiona na firmę – dodaj również NIP (jeśli firma jest zagraniczna – tutaj znajdziesz instrukcję).
Nie zapomnij o podaniu adresu e-mail – dokument trafi do Twojej skrzynki pocztowej maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia. Od momentu rejestracji numeru kolejne faktury będą wysyłane automatycznie na wskazane dane. Na dokumencie nie będzie widoczny numer doładowanego telefonu, będzie natomiast identyfikator transakcji.
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za doładowanie, które zostało zrealizowane już jakiś czas temu – musisz wiedzieć kilku rzeczach, które opisaliśmy tutaj.
Wskazówka: Jeżeli formularz nie przyjmuje wprowadzonych przez Ciebie danych – upewnij się, czy doładowanie zostało już zrealizowane, a jeśli tak, to czy na pewno za pośrednictwem Autopay. Jeśli zleciłeś doładowania kilku numerów – każdy z nich musi być wprowadzony do formularza osobno, możesz to zrobić za pomocą tego formularza.
Ważne: jeżeli doładowanie nie zostało wykonane dla konkretnego numeru telefonu, wówczas nie można go dodać do bazy, na podstawie której są wystawiane faktury VAT.
Jeśli szukasz informacji jak zmienić błędne dane na fakturze – tutaj znajdziesz potrzebne informacje.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa