O usłudze
Zaloguj się do swojej bankowości internetowej i sprawdź, czy środki zostały pobrane z konta. Jeżeli tak, zajrzyj do skrzynki mailowej i sprawdź, czy wiadomość od Autopay S.A. potwierdzająca realizację transakcji do danego sklepu do Ciebie dotarła - mogła trafić do SPAMu lub innego folderu, więc sprawdź je dokładnie.
Jeżli środki nie zostały pobrane z Twojego konta oznacza to, że transakcja nie zostanie zrealizowana.
Potwierdzenie mailowe jest dowodem na poprawne dokonanie zapłaty za zamówienie. Jeżeli odbiorca w dalszym ciągu twierdzi, iż nie otrzymał zapłaty, może skontaktować się bezpośrednio z nami i wyjaśnić sytuację.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa