O usłudze
Brak płatności za zakupy może mieć różne przyczyny. Najczęściej są to:
Jeżeli nie wystąpiła żadna z opisanych sytuacji, spróbuj ponownie zlecić płatność. Możesz to zrobić np. klikając w link, który czasami znajduje się w wiadomości e-mail informującej o rozpoczęciu transakcji. Jeżeli nie znajdziesz linka w mailu – spróbuj poszukać go bezpośrednio na swoim koncie klienta w sklepie internetowym. Jeśli zrobiłeś zakupy jako niezalogowany użytkownik – dokonaj nowego zakupu lub skontaktuj się ze sklepem.
Jeśli żadna z prób płatności nie przyniesie pozytywnego skutku – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa