Płatność
Sprawdź swoją skrzynkę mailową, gdzie może czekać na Ciebie wiadomość od Autopay S.A. zawierająca link umożliwiający finalizację transakcji. Standardowo link jest aktywny przez 6 dni od daty wygenerowania zlecenia płatniczego. O tym, czy znajdziesz w skrzynce taką wiadomość decydują ustawienia danego sklepu internetowego.
Jeżeli wśród wiadomości nie znajdziesz tej z linkiem, jedynym wyjściem jest ponowne złożenie zamówienia i przejście przez proces transakcyjny do końca. Nie zawsze bowiem takie linki są wysyłane (gdy w wiadomości nie ma linku do kontynuacji, a mimo to chcesz opłacić już złożone zamówienie - niezbędny będzie kontakt ze sprzedawcą). Nie musisz się martwić pierwszym, nieopłaconym zamówieniem - zostanie anulowane.
Transakcja posiada rówież swój systemowy czas ważności - jest to zazwyczaj 6 dni. Po upłynięciu tego czasu transakcja automatycznie uzyskuje status przeterminowanej (wiadomości mailowe nie są wysyłane w tej sprawie). Nie musisz zatem zgłaszać nam, iż wpłata nie została dokonana.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa