Płatność
Do momentu autoryzacji możesz przerwać proces. Jeżeli nie potwierdzisz płatności, transakcja się po prostu przeterminuje i ją anulujemy – żadne środki nie zostaną pobrane z Twojego konta.
Pamiętaj również, że zgodnie z prawem masz aż 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość (czyli np. zakupu przez internet) – bez podawania przyczyny. Jeżeli więc zapłaciłeś za zamówienie, ale chcesz z niego zrezygnować – od razu skontaktuj się ze sklepem, żeby nie realizował zamówienia.
Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa