Płatność
Wybierz opcję "Mam konto w innym banku". Wówczas system wygeneruje dane do przelewu, których należy użyć po zalogowaniu się do swojego banku, żeby sfinalizować transakcję.
Wskazówka: nie zawsze opcja "Mam konto w innym banku" jest dostępna. Zależy to od indywidualnych ustawień serwisu, na stronie którego dokonywana jest płatność. W takim wypadku sugerujemy skorzystać z innej dostępnej na stronie metody płatności, np. karty płatniczej, BLIK.
Ważne: w przypadku, gdy skorzystasz z opcji "Mam konto w innym banku" wówczas wykonywany jest przelew międzybankowy, który jest księgowany zgodnie z przyjętym przez bank harmonogramem. Np. przelew zlecony w weekend może zostać zaksięgowany dopiero w poniedziałek.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa