Sporne sytuacje
Przekaż sprzedawcy informacje widoczne na potwierdzeniu realizacji płatności, które od nas otrzymałeś mailowo. Będą to np. numer (identyfikator) transakcji lub numer zamówienia.
Na podstawie tych danych sprzedawca będzie w stanie zweryfikować płatność. Możesz również przekazać sprzedawcy potwierdzenie transakcji, które od nas otrzymałeś.
Jeżeli z jakichś przyczyn nie masz w swojej skrzynce mailowej potwierdzenia realizacji płatności, zaloguj się do swojej bankowości internetowej i przepisz numer identyfikacyjny transakcji widoczny w tytule zrealizowanego przelewu.
Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa