Sporne sytuacje
Zajrzyj do skrzynki mailowej i sprawdź, czy otrzymałeś od nas maila z potwierdzeniem transakcji. Jeżeli je masz - prześlij je do sklepu internetowego, w którym złożyłeś zamówienie. To dokument, który powinien być dla sklepu wystarczającym dowodem na dokonanie przez Ciebie płatności.
Może się zdarzyć, że nie otrzymasz potwierdzenia transakcji, a ona zostanie zrealizowana. Wówczas możesz pobrać ze swojej bankowości internetowej potwierdzenie zrealizowanej płatności i przesłać je do sklepu.
Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.
Potwierdzenie mailowe jest dowodem na poprawne dokonanie zapłaty za zamówienie. Jeżeli odbiorca w dalszym ciągu twierdzi, iż nie otrzymał zapłaty, może skontaktować się bezpośrednio z nami i wyjaśnić sytuację.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa