Zakup
W momencie realizacji płatności otrzymasz od nas wiadomość e-mail, która potwierdza zmianę statusu transakcji. Pamiętaj, żeby poza głównym folderem z wiadomościami sprawdzić również SPAM i pozostałe zakładki - czasami zdarza się, że nasze wiadomości trafiają właśnie tam.
Jeżeli chcesz się upewnić czy płatność została odnotowana po stronie sklepu - skontaktuj się z nim.
Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa