Zakup
Jeżeli chcesz skorzystać z płatności online Autopay, wybierz swój bank, a:
Wyjaśnienie: Dane będą automatycznie uzupełnione lub nie w zależności od tego, w jakim banku masz rachunek. Niektóre banki obsługują płatności pay by link (PBL), a inne nie. Bez względu na to, w obu przypadkach płatność zostanie zrealizowana tak samo szybko.
Ważne: w sytuacji, gdy nie masz konta w żadnym z banków, które wyświetliły się na stronie płatności - wybierz opcję "Mam konto w innym banku". Wówczas system wygeneruje dane do przelewu, których należy użyć, żeby sfinalizować transakcję po zalogowaniu do swojego banku. Będzie to przelew międzybankowy, co znaczy, że transakcja może zostać zaksięgowana po kilku dniach.
Dodatkowo, nie zawsze opcja "Mam konto w innym banku" jest dostępna. Zależy to od indywidualnych ustawień serwisu, na stronie którego dokonywana jest płatność. W takim wypadku sugerujemy skorzystać z innej dostępnej na stronie metody płatności, np. karty płatniczej, BLIK.
Jeżeli chcesz samodzielnie wykonać przelew (bez korzystania z systemu do płatności online) - skontaktuj się ze sprzedawcą, który jest w stanie dostarczyć Ci niezbędne dane do przelewu.
Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa