Energa
Być może dane w eBOK nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś
e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji – wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w eBOK nadal nie
będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z Energą.
Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem – skontaktuj się z naszym Centrum
Pomocy za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby uzupełnić numer identyfikacyjny
transakcji, który znajduje się najczęściej w polu "tytuł przelewu" na potwierdzeniu transakcji.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa