O usłudze
Wspomniane wiadomości stanowią potwierdzenie aktualnego statusu zleconej płatności online. Otrzymujesz wiadomość za każdym razem, gdy status się zmienia. "Rozpoczęcie transakcji" oznacza, że płatność została zlecona, a "zarejestrowanie wpłaty", że środki dotarły do odbiorcy.
Samo "rozpoczęcie transakcji" nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Autoryzacja transakcji oznacza wyrażenie zgody na jej wykonanie (np. zaakceptowanie przelewu poprzez poprawne zalogowanie się do banku i potwierdzenie operacji kodem sms).
Możesz dokończyć transakcję jeżeli w mailu o rozpoczęciu otrzymałeś link do kontynuacji. W sytuacji, gdy w wiadomości nie ma linku do płatności, a chcesz opłacić transakcję, rozwiązaniem może okazać się rozpoczęcie zapłaty od nowa lub bezpośredni kontakt z dostawcą.
Jeżeli w ogóle nie zlecałeś żadnej płatności - zignoruj i usuń te wiadomości. Być może ktoś pomylił się podczas wpisywania adresu e-mail i wiadomość trafiła do Ciebie przez przypadek. Nie musisz się obawiać - otrzymanie takiej wiadomości nie jest jednoznaczne z tym, że z Twojego konta została zlecona płatność. Nic takiego nie będzie miało miejsca.
Zobacz także
Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub porozmawiać z naszym wirtualnym pomocnikiem, który ma zawsze najbardziej aktualne informacje i chętnie się nimi z Tobą podzieli.
Rozmowa