Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

Autostrada A1

Autostrada A2

Autostrada A4

Winiety

Parkingi

Myjnie

Banki

Konto Autopay

Konto Autopay Flota

Płatności w sklepach internetowych

Płatności za rachunki

Płatności za rachunki (automatyczne)

Płatności natychmiastowe BlueCash

Błędne wpłaty

Instrukcje płatności

Doładowania telefonu

Doładowania liczników energii (przedpłatowych)

Doładowania kodów do gier i multimediów

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Płacę Później

AIS

Przelew weryfikacyjny

Fotoweryfikacja

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Płatności online

Płatności online

i Chcesz sprawdzić status swojej transakcji? Kliknij tutaj
Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin

Błędne wpłaty

Błędne wpłaty to przelewy zlecane nie przez nasz system płatności, ale ręcznie, np. z konta bankowego. Może się to zdarzyć, gdy ktoś np. zwraca pożyczkę na konto, z którego ją dostał, albo przelewa pieniądze innej osobie, która korzystała z naszego systemu.

Błędną wpłatą nie jest przelew wykonany poprawnie przez naszą bramkę płatniczą. Jeśli masz wątpliwości co do swojego przelewu, a był on zlecony poprawnie, sprawdź status transakcji lub poszukaj informacji w artykułach na temat konkretnej usługi.

Jak odzyskać pieniądze z błędnej wpłaty?

Zwrot zazwyczaj zajmuje do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie nie masz pieniędzy na koncie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.

Jeśli wysłałeś pieniądze na niewłaściwy rachunek, nasz system zwykle wykrywa takie wpłaty i automatycznie zwraca je na konto nadawcy. Nie musisz się z nami kontaktować, chyba że przelew był zlecany z zagranicznego banku.

Ważne:
  • Zwrot przelewu następuje na to samo konto, z którego wysłano pieniądze.
  • Jeśli przelew był z konta zagranicznego, musisz się z nami skontaktować i podać szczegóły płatności oraz polskie konto do zwrotu. Jeśli nie posiadasz polskiego konta, możesz wskazać konto, z którego dokonano wpłaty, lub inne konto należące do Ciebie.
  • Jeśli przelew był wysłany z placówki banku lub na poczcie, zwrot trafi na konto tej placówki – skontaktuj się z nią, aby dowiedzieć się, jak odebrać pieniądze. Na przykład, jeśli przelew został wysłany z placówki Poczty Polskiej, zwrot trafi na konto Poczty Polskiej. W takiej sytuacji możesz skontaktować się bezpośrednio z daną placówką lub infolinią Poczty Polskiej, aby uzyskać instrukcje dotyczące odbioru środków.

Nie pobieramy opłat za zwrot błędnych wpłat.


Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.



Formularz kontaktowy

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...
Doładowania online Płatności w podróży Płatności w sklepach internetowych Płatności za rachunki Płatności za rachunki (automatyczne) Płatności natychmiastowe BlueCash Płatności odroczone Weryfikacje online
Instrukcje płatności Bezpieczeństwo Błędne wpłaty Do pobrania Kontakt
© Autopay 1999 - 2025

Polityka Prywatności Autopay S.A.