English
Support

Europa

Polska
Polski
Great Britain
English
Germany
Deutsch
Support

A1 motorway

A2 motorway

A4 motorway

Vignettes

Car parks

Car washes

Banks

Autopay account

Autopay Fleet Account

Payments in online shops

Bill payments

Bill payments (automatic)

BlueCash instant payments

Incorrect payments

Payment instructions

Phone top-ups

Top-up of energy meters (prepayment)

Top-up codes for games and multimedia

eSIM

Payka

Spingo

PayPo

Alior Raty

BLIK Pay Later

AIS

Verification transfer

Photo verification

mObywatel

  1. Strona główna
  2. Help from Autopay S.A. - Your source of information
  3. Online payments

Online payments

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin

Incorrect payments

Błędne wpłaty to przelewy zlecane nie przez nasz system płatności, ale ręcznie, np. z konta bankowego. Może się to zdarzyć, gdy ktoś np. zwraca pożyczkę na konto, z którego ją dostał, albo przelewa pieniądze innej osobie, która korzystała z naszego systemu.

Błędną wpłatą nie jest przelew wykonany poprawnie przez naszą bramkę płatniczą. Jeśli masz wątpliwości co do swojego przelewu, a był on zlecony poprawnie, sprawdź status transakcji lub poszukaj informacji w artykułach na temat konkretnej usługi.

How do I recover money from an erroneous payment?

Zwrot zazwyczaj zajmuje do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie nie masz pieniędzy na koncie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.

Jeśli wysłałeś pieniądze na niewłaściwy rachunek, nasz system zwykle wykrywa takie wpłaty i automatycznie zwraca je na konto nadawcy. Nie musisz się z nami kontaktować, chyba że przelew był zlecany z zagranicznego banku.

Important:
  • The transfer is returned to the same account from which the money was sent.
  • If the transfer was from a foreign account, you must contact us and provide details of the payment and the Polish account to be refunded. If you do not have a Polish account, you can indicate the account from which the payment was made or another account belonging to you.
  • If the transfer was sent from a bank branch or post office, the refund will go to that branch's account - contact them to find out how to claim the money. For example, if the transfer was sent from a Polish Post office, the refund will go to your Polish Post account. If this is the case, you can contact the Post Office branch or helpline directly for instructions on how to collect the money.

We do not charge for the return of erroneous payments.


Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Uzupełnij wszystkie pola – to przyspieszy cały proces.



Contact form

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...
Online top-ups Payments while travelling Payments in online shops Bill payments Bill payments (automatic) BlueCash instant payments Deferred payments Online verifications
Payment instructions Security Incorrect payments To download
© Autopay 1999 - 2025

Autopay S.A. Privacy Policy.